R

Opgehaald

49% bereikt van mijn streefbedrag € 1.680

MUD MASTERS 2023: Team Tienhoven voor DON

Team Tienhoven (Sjoerd v/d Vaart, Annelies van Oostrum, Thomas de Graaf, Stefan Barte, Cor v/d Vaart, Jasper de Groot en Roos Hoitsma) loopt op 11 juni 2023 de 16 km versie van de Mud Masters in Hoofddorp. Mud Masters is de grootste obstacle run van de wereld! 6, 12, 16, 21 of 42 kilometer hardlopen met spectaculaire en uitdagende hindernissen! En dat doen ze niet alleen voor de lol maar ook voor DON, de stichting die onderzoek naar de genezing van diabetes type 1 financiert.

Roos, 1 van de teamleden, werkt sinds kort voor DON. Bij DON ziet zij wat voor vreselijke ziekte diabetes type 1 is en hoe belangrijk het onderzoek naar de genezing van deze aandoening is. Vooral haar verhalen over de jonge kinderen die geconfronteerd worden met deze ziekte hebben Team Tienhoven doen besluiten om een fundraising actie op te zetten.

Ons doel is om per teamlid minimaal 15 euro per km op te halen zodat we met z’n 7en 1680 euro ophalen voor dit fantastische doel.

Help jij ons dit fantastische bedrag te bereiken? Je kunt ons hier steunen:

Over DON

We just care for cure

Ruim 120.000 mensen in Nederland worden dag in, dag uit geconfronteerd met de enorme impact van diabetes type 1 op hun leven. Hun perspectief? Geen enkele kans op genezing. Je leest het goed: geen enkele kans om beter te worden. Diabetes 1, live with it. Het zal de boodschap maar zijn die je krijgt over je kind van vijf.

Toch gaat er nog altijd, veel meer geld naar care dan naar cure. DON gaat maar voor één ding: volledige genezing van diabetes type 1. Daarom investeren wij elke cent in fundamenteel en klinisch onderzoek. Elke cent die aan ons gedoneerd wordt, gaat naar gerenommeerde laboratoria wereldwijd waar baanbrekend onderzoek wordt gedaan.