Ouderavond

Normal cf14aa3abe4e5a710eaa6de04864e58924927c85
van totaal € 250 (240%)
Actie is afgesloten

Elke eerste jaars klas bij de opleiding Event, marketing en communicatie van ROC van Amsterdam Zuid moet een ouderavond organiseren met daaraan een goed doel gekoppeld.  Per klas werden er 5 groepen gemaakt die een pitch moesten houden over het goede doel wat zij gekozen hadden. Wij als groepje hadden gekozen na een goed overleg voor stichting DON omdat ik zelf diabetes heb. In samenwerking met stichting DON hebben wij een goede pitch gegeven. Deze hebben wij gewonnen dus werd stichting DON het goede doel van de ouderavond. Tijdens de avond wordt er informatie gegeven over de opleiding en daarna over stichting DON. Na alle informatie komt er een veiling. Tijdens de veilingen worden er items geveild die door alle leerlingen zijn verzamelend. Veel items zullen door sposoring geregeld worden.

De gehele opbrengst gaat rechtstreek naar stichting DON omdat wij voor de rest geen kosten maken.