Verjaardagsfeest Familie Meeuwissen

Dit is de actie van Jac Kim Ties en Fee Meeuwissen
Normal 5f05f47e19c22af9de5b2fff83faf25c25fb175e
van totaal € 1.000 (32%)

Onze prachtige dochter van 16 jaar heeft sinds december 2014 diabetes type 1, iedere dag zijn wij trots op hoe Fee omgaat met haar ziekte, wat een opdracht om als puber 24/7 te moeten leven met een opgave als type 1. Op school, tijdens het uitgaan, op vakantie, nooit is er een moment dat Fee kan verzuimen!
Type 1 speelt in ons als gezin iedere dag maar heeft ons ook sterker gemaakt. Wij zijn waakzaam, beschermen elkaar en zijn een eenheid! Vandaag 17 augustus wordt Jac de vader van Fee 50 jaar! Een bijzondere mijlpaal die wij vieren met een spetterend feest, wij hebben onze gasten gevraagd een donatie te gunnen aan Stichting Don, wij hebben het zo hard nodig voor onderzoek ter genezing!
dank jullie allemaal voor jullie aandacht!