Robert Plender

Robert 40 feestje: steun Stichting DON om Diabetes Type 1 te genezen!

In 2022 werd onze Seb op 2-jarige leeftijd gediagnosticeerd met Diabetes Type 1. Een ziekte met een enorme impact op zijn en ons leven, overal en altijd. Mijn grootste wens is dan ook dat Seb en alle andere T1D patiënten zullen genezen van deze chronische auto-immuunziekte.

Stichting Diabetes Onderzoek Nederland (DON) financiert wereldwijd onderzoek naar de genezing van Diabetes Type 1. Ik heb het vertrouwen dat dit ooit zal gaan lukken, maar er is veel aandacht en geld voor nodig. Daarom vraag ik als cadeau voor mijn 40e verjaardag een donatie aan Stichting DON.

Seb is een geweldig ventje en ik gun hem een leven zonder deze heftige ziekte.

Dankjulliewel!

02/06/2024

Anoniem

Bekijk alle

DON gaat maar voor één ding: volledige genezing van diabetes type 1. Daarom investeren wij elke cent in fundamenteel wetenschappelijk onderzoek. Steun DON. Stop diabetes type 1.