Nog 1 dag tot “De Mooiste” 🏃🏼‍♀️🇳🇬🏃‍♂️

09 april 2022 08:31

Het gaat nu ineens heel erg snel 😅

Gelukkig hebben we Corona buiten de deur weten te houden (daarvoor zijn we wel extra voorzichtig geweest; vooral qua afstand houden, en ook hebben we feestjes moeten afzeggen en de verjaardag van Anja niet gevierd; tja, je moet er wat voor over hebben 😉). Helaas kreeg Anja in deze laatste week wel andere klachten (keel/oor/hoofdpijn/hoesten). Enorm balen! Van de laatste 2 korte traineningen die voor afgelopen week nog op het programma stonden, heeft Anja er daardoor helaas maar 1 kunnen doen, afgelopen donderdag. Maar het is wat het is en gelukkig gaat het nu wel de goede kant op, op het hoesten na.

We zijn vrijdag met de trein vertrokken naar Rotterdam. We hebben een hotel midden in de stad, om de hoek bij het stadhuis, dus vlakbij de start/finish, superfijn! We hebben 's middags onze startnummers opgehaald en over de expo gelopen (onze namen ook nog opgezocht en eindelijk kunnen vinden tussen al die andere duizenden deelnemers op de wall of fame), het wordt nu wel heel echt. Daarna wat van de marathon-sfeer geproefd in de stad, gezien hoe men nog druk bezig is met het opbouwen van dit mega-spektakel, en even naar de Erasmusbrug gelopen. Het begint daardoor nu ook wel te kriebelen hoor 😀

Vandaag doen we het rustig aan, we hebben alleen een boottocht door de haven op het programma staan. En dan is het morgen eindelijk zover, na ruim 3 maanden van voorbereiding, training, wedstrijden lopen en geld inzamelen voor ons goede doel. Wat hebben we hiervan genoten!

En wat fantastisch is het dat we, dankzij jullie, zoveel geld hebben opgehaald voor stichting DON. Ons streefbedrag was al heel snel binnen en dat bedrag is inmiddels ruimschoots verdubbeld! En daarvoor, maar ook voor jullie mooie/lieve reacties/kaartjes, willen we jullie allemaal nogmaals heel erg bedanken. Dit maakt het voor ons extra bijzonder!