Ironman challenge Barcelona

Suzanne Tan

Opgehaald

432% bereikt van mijn streefbedrag € 1.000
Afgesloten Je kunt niet meer doneren

Lieve vrienden,

Zoals de meeste van jullie weten leef ik sinds 4 jaar met diabetes type 1💉. Een behoorlijke k* ziekte kan ik je vertellen. Alhoewel deze ziekte goed te behandelen is, valt het nog steeds niet te genezen. De complicaties kunnen ingrijpend zijn; blindheid, amputaties en hart- en vaatziekten. Mijn grootste droom is dan ook om van deze ziekte af te komen. Mijn moeder en ik gaan ons door middel van de Ironman 70.3 op 20 mei in Barcelona inzetten voor stichting DON. Stichting DON strijdt voor de genezing van diabetes type 1. Op 20 mei moeten mijn moeder en ik 1,9km zwemmen, 90km fietsen en 21km rennen. Wij hopen hiermee minimaal €1000 op te halen voor stichting DON.

Ik hoop heel erg dat iedereen mij een stukje dichterbij naar een leven zonder diabetes wil helpen.