Pieken en Dalen, Hoogtes en dieptes

05 april 2022 16:40

Op 26 maart samen met een fiets maat afgereisd naar Duitsland om de benen te testen. Rondom Tecklenburg kan je erg mooi fietsen, net Limburg. Vol goede moed zijn wij er heen gegaan, in de vroege ochtend, en hebben prachtig mooi weer gehad.  Het viel alleen met de lekke banden een beetje tegen. Zeg maar heel erg tegen we konden niet alles doen zoals we  wilden het materiaal, lees te kort aan bandjes, gooide ook nog een roet in het eten. We hebben uiteindelijk 3 etappes gedaan waarn je er onderstaand er een kunt zien. Maar ja met lekker weer en de nieuwe fiets testen mag je ook niet klagen.

Afgelopen week wel een behoorlijke kink in de kabel, hevige griep en keelonsteking, overtrained ? Ik hoop het niet anders wel aardig op mijn nummer gezet. Komende tijd rustige duurtrainingen om het weer op te pakken om het gevoel terug te krijgen. Ik houd jullie op de hoogte. Ik kijk maar naar de lijfspreuk van Sophie

" Doorzetten kan maar stoppen is onmogelijk. Don Sophie Laure"