Catamaran school actie

Normal ad72c93e965ccd167085f4f20d04d1120be4685f
van totaal € 450 (222%)
Deelnemer is afgesloten

De kinderen hebben tijdens de lessen kleine kunstwerkjes gemaakt. Het was rond valentijnsdag dus het thema was makkelijk te bedenken. De kunstwerkjes worden verkocht tijdens de veilings avond op de school. Het doel in de voorbereiding is kinderen informeren over diabetes doormiddel van filmpjes en boekjes. Tijdens de veiling worden alle kunstwerkjes aangeboden en gekocht door de ouders, want je wil als ouder natuurlijk niet dat het kunstwerkje van jouw kind in een ander huis hangt. De kunstwerkjes kunnen in de lokalen gekocht worden. Daarna wordt er een grote veiling gehouden voor de grote kunstwerken die ook door de kinderen in de klas zijn gemaakt. Dit gaat tegen opbod.  Ook kan er eten en drinken gekocht worden tijdens de avond.

Het totaal opgehaalde bedrag gaat rechtstreek naar stichting DON!